Är hos syrran

hej hej! Nu sitter jag vid datan hos min syrra, jag skulle egentligen ha varit hos pappa, men eftersom
jag mådde lite dåligt igår så valde jag att åka hem och komma till pappa nu i eftermiddag.
Då ska jag också ladda ner alla låtar till barnens ö. Det kommer att ta 1.3 timmar! Kul va!? *haha!*

Idag mår jag iaf mycket bättre och jag hoppas att jag kommer att fortsätta göra det också! Såklart!
Jag tog en Ipren igår och det kanske gjorde underverk..?  vem vet? *haha*

Det var jättekul att rida ut igår! Vi hade förberedande hoppning i skogen. Jag hade Elektro, inte Nansen
som jag trodde, men jag gillar att rida Elektro. Iaf, vi hoppade bland grenar och träd och över uppbyggda
hinder av grenar. och det gick undan! Typ alla hästar skenade. *hihi* En dålig sak var att en tjej trillade av
men hon skadade sig inte, men en bra sak är att vvi får chips nästa vecka! *haha!*
vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0