Den här är också bäst!!


Kommentarer
Postat av: Kaparna

En kopp te? Te, te, te ,te ,te?

Ja tack.

Varsågod

Tack ska du ha.

Te?

Mina damer o herrar får jag be om er uppmärksamhet när vi nu går igenom säkerhets.. Aaa!

Det värkar som att flygplanet har blivit kapat och jag har fått en lapp här med information. Ja jag läser från lappen.

Hej vi är tre kapare från en hemlig orgeniation.

Och vi har placerat en stor bomb i bagarsutrymmet, och till den har vi kopplat en stubintråd som ligger utlagd längst mittgången. Om ni gör motstånd använder vi kloroform först på er sen på era barn.

Dom som trots detta fortsätter bråka kommer vi att kasta ut i någon av utgångarna där fram, vid vingarna eller där bak.

Efter som vi är öppna för diskussion,

Vår slutdestination är kairo, vi kommer att tanka i istanbul, efter en korts mellanlandning i vitsa.

Efter som ni vill ha en god stämning ombord kommer vi att visa filmerna mumiens förbannelse och ett päron till farsa 2.



Är inte jag bara bäst.

Klicka på Kaparna :D



2010-05-15 @ 21:26:04
URL: http://stara.blogg.se/
Postat av: Anonym

En kopp te? Te, te, te ,te ,te?

Ja tack.

Varsågod

Tack ska du ha.

Te?

Mina damer o herrar får jag be om er uppmärksamhet när vi nu går igenom säkerhets.. Aaa!

Det värkar som att flygplanet har blivit kapat och jag har fått en lapp här med information. Ja jag läser från lappen.

Hej vi är tre kapare från en hemlig orgeniation.

Och vi har placerat en stor bomb i bagarsutrymmet, och till den har vi kopplat en stubintråd som ligger utlagd längst mittgången. Om ni gör motstånd använder vi kloroform först på er sen på era barn.

Dom som trots detta fortsätter bråka kommer vi att kasta ut i någon av utgångarna där fram, vid vingarna eller där bak.

Efter som vi är öppna för diskussion,

Vår slutdestination är kairo, vi kommer att tanka i istanbul, efter en korts mellanlandning i ibitza.

Efter som ni vill ha en god stämning ombord kommer vi att visa filmerna mumiens förbannelse och ett päron till farsa 2.



Är inte jag bara bäst.

Klicka på Kaparna :D



2010-05-15 @ 22:11:39
Postat av: Daniella

Hahaha, jag ÄLSKAR denhär, så himla bäst asså!

2010-05-19 @ 14:27:22
URL: http://daniellaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0