*Gäsp* Naaat!

Go'morron alla sömnisar! Det är nog inte så värst många som går upp kvart över 9 en
söndagsmorgon tror jag. *hihi*  men jag gick upp då! Nu en halvtimme senare sitter jag
vid datan och bloggar, och läser bloggar för den delen.. :)

Snart ska jag och pappa äta frukost sen ska vi förbereda lite för ett barnkalas som börjar
klockan 2. (Dom är typ 9 år..? Och ska ha Michael Jackson tema. Lycka till med det... *haha!*
Dom ska typ äta glasstårta och då kan man ju passa på att ta en bit.. *hihi*
Men jag hoppas iaf att dom tycker att det är kul!

Jag har inte ont i halsen längre! Wihooo!! Så jag kommer absolut att stå utanför t-bane stationen
imorrn klockan halv 10...!!! Ipren gör verkligen underverk..... *hihi*
Btw jag orkade inte ladda ner låtarna igår men jag ska göra det idag. Orkade aldrig flytta min rumpa
till ett annat rum... Det var för mycket begärt för mina ben och min ruuuumphaaa igår!

Men men nu ska jag käka frulle rulle! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0