Mys i soffan med Cola ;)

jag och Lotta har jättemys med Cola i soffan! Imorgon ska vi "resa bort" (inom Sveriges gränser)
*haha* men det får ni veta imorgon.! *hihi*







Det var jättekul på ridningen idag.! Vi red ute och jag hade Hell. Vi hoppade den dära banan igen.
Tre stycken trillade av! Först Fanny sen Carro sen Steffanie (stavning) Stefanie ramlade av lite verre
än dom andra. Jonatan (hästen hon red) hoppade ner från en liten bergshäll och fortsatte med värsta
farten och red nästan in i mig. Och precis brevid mig trilladde hon av, på rygg och tappade andan!
Det har jag också gjort och det är jätteläskigt/jobbigt/obehagligt! Men hon hoppade upp igen när
hon hade återhämtat sig lite. Stackarn! Det var första gången hon trillade av också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0