Varför finns det inga shorts som passar mig!?

jag har letat runt i hela vällingby efter ett par jeans shorts. Antingen så är de fula eller för stora!
Man ba tack! -.- Att det inte ska finnas ett ända par! S T Ö R   M I G ! Jag menar man vill ju ha
ett par shorts nu när det snart är sommar. Eller ja, egentligen är det sommar imorgon eftersom
det är första Juni då!! + att vi slutar om typ.... 7 dagar..? eller nåt sånt. *haha*



Jag ska vara på Ornö och med Sarah på hennes båt och sen på min och vara i skärgårn och såklart...
CHILLA! *haha*
Vad ska ni göra på sommarlovet..?

Kommentarer
Postat av: Sarah Flodin

Det ska bli SÅ Kul!

Saknar dig måste träffa dig innan jag åker till Thailand!

2010-05-31 @ 20:30:41
URL: http://stara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0