Födelsedag!

Heej!


Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag fyllde faktiskt år.. Hihi :)
Jag tänkte blogga på kvällen men då var det helt fel på blogg.se för att
jag loggades bara ut hela tiden.. Det var en riktigt bra födelsedag ändå!
Men det känns som om att jag fyller år imorgon, då ska jag ha en liten
"fest" med familj och några vänner. Trevligt värre va? :D
Nu är ni säkert nyfikna på vad jag fick? Det var inte så mycket men jag får
mer imorgon :)
Såhär såg matbordet ut när jag vaknade, de ni! ;D
Jag fick jättefin choklad från Pralinhuset av Kjelle, men även löpar skorna
som jag visat i ett tidigare inlägg.
En jättefin tröja från jc som jag fick av mamma :D
Jättefina byxor också från jc och också från mamma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0