Gifts..!

Mina fantastiska presenter från igår ! Ni är BÄST allihop! Jag är så himla '
GLAD ! Vi hade sjukt kul igår också ! Tack för en riktigt lyckad kväll i studion
( playyard ) och fantastiska presenter ! :D Jag rekommenderar verkligen
studion om ni vill ha ett födelsedagskalas eller fest, ha möhippa, eller bara vara
"artist" för en dag! :D Det är grymt kul vill jag lova! :D
Svarta Ugg's fick jag av Camilla, dock är de försenade några dagar, men
det borde komma snart. Bilden är från Google.
Två linnen från H&M, fick presentkort av Asya och Sabina så att då köpte jag
de här linnena och en kofta (bilden nedan)
Detta fick jag av Sarah! :D
Läppglans fick jag också av Sarah! :D
En jättefin halsduk av Cashmink  från Best of Bands :D
Som matchar perfekt med...:
Jag fick den! Jofama by Kenza! Också från Best of Brands ! :D
Hihi! Jag fick en systemkamera! :D Jag är grymt glad för alla dessa saker! :D
Fick ett presentkort på Topshop också! Taack Jeanette! :D

Kommentarer
Postat av: milla

sötis, vad roligt att du blev så glad. men baby skorna är svarta, matchar jackan då ;)

2010-10-24 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0