Helgen i Västerås !

Hej !
Har ni haft en bra dag ? Min har vart helt okej. Camilla gick för en stund sedan och
nu ska tränings kläderna på ! Vi ska strax iväg till träningen i Hässelby , det är bara
det att jag har såå ont i mina benhinnor så det är sjukt !
Jo just det , ang igår så var det ju tävling i Västerås .
Det var jättekul ! Jag började med att hoppa längd . Det gick väl sådär .
Kom på 20:onde plats . HAHAH , men mitt bästa hopp gjorde jag några milli-
meters övertramp på .. Aja ,, dock så strök jag mig från 1000 m . Kände att jag inte
riktigt klarade av det helt enkelt . 200 m var riktigt kul ! Men det är som en minneslucka
mellan starten och mållinjen . Jag kommer inte ihåg det emellan förutom att Magnus skrek
någonting , haha . Jag kom sist , 4:de plats . Men hon som kom trea var bara en liten liten
bit framför mig . Men trots allt så var det ju första riktiga tävlingen .

Kommentarer
Postat av: camilla

Du är grym som vågar tävla, ett litet steg för Issa ett stort steg för friidrotten :)

2011-01-24 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0