Inlagda Gurkspelen 2011 !

Hej !


Min eftermiddag har mest bestått av träning . Jag måste träna upp min snabbhet
och kondition inför Inlagda Gurkspelen 2011 Västerås ! Hahah , namnet är hur kul
som helst på en tävling men Västerås kallast tydligen gurkstaden och namnet inlagda
kommer nog från att det är inomhus ! :)
Det ska bli jättekul att tävla ! Jag ska troligtvis tävla mer nu i vinter , i sommar ska
jag troligen springa några lopp också .
De grenar jag ska tävla i är 200m , 1000m och längd . Jag skulle ha tävlat i 60m men
ville hällre springa de andra två loppen .
Nu ska jag springa en kilometer på löpbandet och sen väntar duschen . :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Oh shit! Ska du springa 1000 m? Mäktigt! :D

Jag ska springa 60m och 200m så blir inte ensam på någon av de, trodde att ingen annan skulle springa 200m. Men jag måste träna på starter, kan darra som fan när jag är nervös och det är inte så bra om man ska starta i ett lopp... ;)

2011-01-12 @ 17:28:05
URL: http://lifebytilda.devote.se
Postat av: camilla

Namnet kommer från deras kända västeråsgurka som man lägger in och har på t.ex leverpastejsmacka =)



Fan va kul syrran, hejjar på dig <3

2011-01-12 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0