Nya !

Hej !

Just nu är jag jätte irriterad haha , men jag får väl försöka att inte tänka på
det helt enkelt . Det funkar ju alltid bra ! Jo , jag har fått ett par nya skridskor
från Nike . Tack så jättemycket ! :D  Det behövdes kan jag ju säka eftersom att
mina förra var något slitna hehe . Dom är jätte snygga, bra att åka i och varma . :)
Använde dom igår när jag och Sarah åkte skridskor i Kungsträdgården ! Vi hade jättekul
hela dagen igår , vi shoppade, åkte skridskor , drack varm choklad och mycket mer  !
Saknar dig Sarah ! ♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

SV: Ja, eller hur! Tycker att du borde fått priset, du hade ju ändå mest röster. Och du röstade ju inte på dig själv, så det var ju inte ditt fel.

2011-01-09 @ 19:20:12
URL: http://sssoulmates.blogg.se/
Postat av: eantonia

Dom ser jättesköna ut med det där mjuka inuti! :)

2011-01-10 @ 15:12:25
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0